سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که با تودشمنی نکند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 بهمن 22 , ساعت 5:28 عصر

عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر بازی روز یکشنبه تیم های پرسپولیس و استقلال انتخاب شد.
لازم به ذکر است که این دیدار از ساعت 15 یکشنبه 24 بهمن به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
گفتنی است تیم های پرسپولیس و استقلال هم اکنون در رده های اول و سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
رقابت های قهرمانی آسیا در سال 2017 هندوستان با مقام پنجمی نمایندگان ایران در ماده مدیسون به پایان رسید.مهدی رجبی و علی خادمی رکابزنان ایران در این مسابقه بودند.
این مسابقات در بخش پیست دوچرخه سواری بود که رکابزنان رشته پیست  2 مدال طلا و 3 مدال نقره برای کشور به دست آورند.
مسابقات قهرمانی آسیا پیست در هند شهر دهلی نو برگزار شد که آخرین رقابتهای این گروه هم اکنون به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت تهران روز گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک پیکان را شکست داد تا پس از هفت هفته، نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد.
با این وجود مشکلات مالی شاگردان علی دایی همچنان پابرجا است و نفتی ها اعتقاد دارند مسئولان باشگاه نتوانسته اند به بخشی از تعهدات خود نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی پایبند باشند.
البته باشگاه نفت قرار است ضمن پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم در هفته آتی، تا پایان سال حدود 35 تا 40 درصد دیگر مطالبات را هم پرداخت کند تا انگیزه آن ها برای ادامه رقابت های لیگ برتر و همچنین فینال جام حذفی افزایش یابد.

 

http://www.sedayeashena.ir/Forum/Post/27
http://m18.ir/Forum/Post/5/Answer/13
https://soundation.com/user/armenianet
https://www.goodreads.com/user/show/62038162
http://www.plerb.com/armenianet
http://www.icsi.edu/capitalmarketweek/UserProfile/tabid/4706/userId/576226/Default.aspx
http://www.westernksjobs.com/author/javadth/
https://storify.com/javadth
http://www.bagtheweb.com/u/armenianet/profile
http://www.pusha.se/medlemmar/javadth
http://www.gamespot.com/profile/russianet/
https://visual.ly/users/javadxth/portfolio
http://www.bookcrossing.com/mybookshelf/javadth/
http://rhizome.org/profile/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/

محسن خلیلی سرپرست تیم نفت تهران ضمن تائید این موضوع به خبرنگار ما گفت: مسئولان باشگاه قول داده اند تا پایان سال 95 بخش قابل توجهی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد چراکه پرداخت به موقع قراردادها به بالا رفتن انگیزه ما کمک می کند.
وی در پایان درباره احتمال جذب یک مهاجم جدید گفت: علی دایی در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیست نفرات مدنظر خود را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داد. در این میان برخی بازیکنان به دلیل قرارداد با سایر تیم ها نتوانستند برای حضور در نفت تهران رضایت نامه بگیرند و مقدمات انتقال چند بازیکن دیگر هم به تیم ما فراهم نشد. با این وجود دنبال جذب یک مهاجم هستیم.

پل کلمنت که روز سوم ماه ژانویه جانشین باب بردلی در سوانسی شد دراولین ماه حضورش روی نیمکت این تیم به عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

سوانسی با هدایت کلمنت در طول 4 بازی در این ماه، توانست 3 برد و یک شکست بدست آورد که برای تیم قعرنشین سوانسی آمار بسیار خوبی به شمار می‌رود.

پل کلمنت در اولین روز کاری خود سوانسی را به برتری 2-1 مقابل کریستال پالاس رساند. سوانسی در بازی بعد مقابل آرسنال شکست خورد اما در دو مسابقه دیگر موفق شد 6 امتیاز کسب کند و از جمع قعرنشینان جدا شود.بدون شکست بهترین نتیجه این تیم پیروزی 3بر 2 مقابل لیورپول در آنفیلد بود.

این نتایج باعث شد جایزه بهترین مربی ماه ژانویه به کلمنت داده شود.