سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دل ها درباره دوستی ها بپرسید، که گواهانی رشوه ناپذیرند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 95 دی 27 , ساعت 12:10 صبح

سرور جبارف هافبک 34 ساله ازبکستانی شب گذشته با مسئولان باشگاه استقلال برای حضور در این تیم به توافق رسید و امضای قرارداد او منوط به دریافت کارت بازی و جواب تست‌های پزشکی است.

با توجه به توافق دو طرفین قرار بر این بود جپاروف ایران را ترک کند که در نهایت مسئولان باشگاه از این بازیکن خواستند تا یک روز دیگر در تهران بماند تا تائیدیه نهایی آزمایش پزشکی این بازیکن در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد تا به این ترتیب رسما قرارداد با این بازیکن امضا شده و به ثبت برسد.

به این ترتیب قرار است جپاروف با حضود در تهران کارهای نهایی خود را در خصوص عقد قرارداد اجام دهد و سپس راهی کشورش شود.
سران باشگاه رئال مادرید بر این باورند که باشگاه های چینی بی جهت قیمت جان امریک اومبیانگ را بالا بردند وخرید این ستاره دورتموند بسیار سخت شده است.

براساس این گزارش باشگاه های چینی به جان امریک اومبیانگ 150 میلیون یورو پیشنهاد دادند وسبب شدند تا انتقال این ستاره زردپوشان وست فالن با سختی مواجه شود.

http://newsky.rozblog.com/Forum/Post/183
http://newsky.rozblog.com/Forum/Post/184
http://nasimpc.rozblog.com/Forum/Post/42
http://perfectdownload.rozblog.com/Forum/Post/38
http://javadth.rozblog.com/post/298
http://ashegane93.rozblog.com/Forum/Post/13
http://parastomag.ir/Forum/Post/5
http://madresecopy.rozblog.com/Forum/Post/34
http://gilano.rozblog.com/Forum/Post/1
http://tanzestann.rozblog.com/Forum/Post/13
http://bia2skin.ir/forum/member.php?u=3199
http://sotode.rozblog.com/Forum/Post/298
http://nfscars.rozblog.com/Forum/Post/43


سران رئال مادرید خاطرنشان کردند: اکنون قیمت اومبیانگ بسیار بالا است واز خرید این ستاره دورتموند منصرف شده ایم.
سیمونه زازا  مهاجم یوونتوس که به صورت قرضی در وستهام بازی می کرد، از این تیم جدا شد و به صورت رسمی به والنسیا پیوست.

قرارداد زازا  همچنان قرضی است و تا پایان فصل معتبر است ، اما  در پایان فصل والنسیا می تواند در صورت تمایل او را به صورت قطعی جذب کند.

این مهاجم 25 ساله، در لیگ جزیره نتوانست خود را به وستهام تحمیل کند و فقط 11 بار برای این تیم بازی کرد.همین مسئله باعث شد تا چکش ها قرارداد او را فسخ کنند و اجازه جدایی به او بدهند.
باشگاه اسپانیایی در بیانیه ای گفت : سیمونه زازا  آزمایش پزشکی والنسیا را پشت سر گذاشت و روز یکشنبه قرارداد خود را تا پایان فصل امضا کرد.

والنسیا که 6 بار قهرمانی در اسپانیا در ویترین افتخاراتش دارد ،یکی از بدترین دوره های تاریخ خود را سپری می کند ،این تیم در حال حاضر در رتبه 17 لالیگا جای گرفته است و با تیم قعرنشین خیخون فقط 4 امتیاز فاصله دارد.
میثم مجیدی، مدافع 30 ساله سابق تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان که در فهرست مازاد علیرضا منصوریان قرار گرفت و می بایست این تیم را در فصل نقل و انتقالات زمستانی ترک کند، امروز به تمرین جوانان سایپا رفت و چند دقیقه ای با شاگردان مجید پروین به تمرین پرداخت.

وی برای نگه داشتن آمادگی بدنی با جوانان به تمرینات هوازی و تاکتیکی پرداخت تا مشکلی برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر نداشته باشد.

طبق شنید ها، باشگاه سایپا خواستار جذب مجیدی است و باید دید آیا وی شاگرد فرکی می شود یا خیر؟

 


یکشنبه 95 دی 26 , ساعت 1:0 صبح

موستافی در این فصل هر وقت برای آرسنال به میدان رفته است، این تیم شکست نخورده است.

آرسنال در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس موفق شد سوانزی را با نتیجه سنگین 4-0 شکست دهد تا به رده سوم جدول صعود کند. در این بازی موستافی در ترکیب آرسنال حضور داشت و 90 دقیقه برای تیم ونگر بازی کرد و البته رکورد فوق العاده اش را تداوم بخشید.

او که در تابستان از والنسیا به آرسنال پیوست، در این فصل 20 بازی برای آرسنال انجام داده است، که در هیچ یک از این 20 بازی توپچی ها شکست نخورده اند. در زمان حضور موستافی در ترکیب آرسنال، یعنی در این 20 بازی، این تیم 19 گل خورده است و موفق به ثبت شش کلین شیت شده است.

او در این فصل سهمی بزرگ در رکورد شکست ناپذیری آرسنال داشت. مدافع آلمانی آرسنال در دیدار مقابل اورتون و منچسترسیتی که به شکست توپچی ها منجر شد، غایب بود. او به دلیل مصدومیت همسترینگ، این دو بازی را از دست داده بود.

 العین حریف ذوب آهن ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته چهاردهم لیگ فوتبال امارات مقابل قعرنشین این لیگ متوقف شد.
 
در این دیدار عمر عبدالرحمن در دقیقه 11 برای العین گل زد و نوویلو در دقیقه 71 گلزن بنی یاس بود.
 
العین با این تساوی 31 امتیازی شد و در رده دوم قرار دارد و بنی یاس هم قعرنشین است.

 

http://armeniastudy.mihanblog.com/post/comment/49
http://daneshjoezam.mihanblog.com/post/comment/2
http://forum.alfaee.com/member.php?action=profile&uid=3439
http://forum.fanamuz.com/member.php?387-babakkarami
http://forum.farhan-co.ir/member.php?717-modiran
http://mba4u.mihanblog.com/post/comment/305
http://oujtravel.mihanblog.com/post/comment/1457
http://oujtravel.mihanblog.com/post/comment/1461
http://safar-nameh.mihanblog.com/post/comment/36
http://turdonya.mihanblog.com/post/3
http://vmpdirfans.rozblog.com/Forum/Post/19
http://www.farmersforum.ir/members/tabrizfarmer.html#vmessage55
http://www.nasimsahar.ir/Forum/Post/277

 

توپچی ها ساعتی پیش موفق شدند با 4 گل از سد سوانسی گذر کرده و به اوضاع خود در جدول بهبود بخشند.
 
ونگر کفت: "بازی در تیمه اول بسیار فیزیکی دنبال شد و به همین دلیل ما تحت فشار زیادی از سوی سوانسی قرار گرفتیم. آنها موفق شدند از لحاظ فیزیکی در 45 دقیقه اول بر توپ و میدان مسلط باشند و کار را برای ما دشوار کنند.
 
سوانسی تیم بسیار سازمان یافته ای نشان داد و به عنوان یک گروه واحد و یکدست نمایش خوبی داشتند. در اوایل بازی ما توپ های بسیاری به خاطر سیستم بازی حریف از دست دادیم.
 
اما در نیمه دوم، ما توانستیم شانس های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. قدرت انتقال و دقت پاس ما بسیار خوب بود و اگرچه شاید شانس نیز در به ثمر رسیدن گلهای ما دخیل بود، اما تیم ما نیز موفق به خلق موقعیت روی دروازه حریف شد".

علیرضا اسدی درباره مناقشه میان کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: اختلافی بین کی روش و برانکو نمی بینم اگر هست آن را شفاف اعلام کنید تا مردم از آن مطلع شوند.
 
وی درباره اینکه کی روش گفته است اگر تیم ملی نتواند نتایج مناسبی کسب کند، مقصر فدراسیون است گفت: در این باره صحبتی ندارم.قرار بر این است که مسئول هر ساختاری درباره موضوعاتش صحبت کند فدراسیون فوتبال مسئول دارد،من چیزی که در حیطه وظایفم نباشد سعی می کنم درباره آن صحبتی نکنم ضمن این که آنچه دراین بازه زمانی من را ناراحت می کند تفرقه است.
 
اسدی خاطرنشان کرد:مساله ای که من را ناراحت می کند تفرقه اندازی است.هنر این است که بتوانیم وحدت ایجاد کنیم.بهتر است تمام اعضا جمع شوند و کارهای شایان توجهی برای پیشرفت فوتبال کشورمان انجام دهند تا مردم کشور ما شاد شوند.


شنبه 95 دی 25 , ساعت 1:49 صبح

آندرانیک تیموریان، سجاد شهباززاده و سرور جباروف بازیکنان مورد نظر کادرفنی استقلال هستند که هرکدام قرار است برای مذاکره با این باشگاه به زودی وارد تهران شوند.

با وجود تمام شایعاتی که در مورد جذب بازیکنان مختلف وجود دارد لیست خرید علیرضا منصوریان با جذب این سه بازیکن بسته خواهد شد و آبی‌ها دیگر به دنبال جذب بازیکن جدیدی نیستند.
سایت معتبر ساکرنت در گزارشی به روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران و همچنین اختلافات بین سرمربی تیم ملی با مربیان داخلی پرداخته است.

این سایت در ادامه به شکست‌ناپذیری ایران در سال 2016 اشاره کرده و پیرامون استعفای کارلوس کی‌روش مباحثی را مطرح کرده است.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با ساکرنت در خصوص بحث اختلافاتش با برانکو گفت: او می‌گوید که ما این اردو را اشتباها برگزار کردیم ولی خیلی از کشورها تعطیلات زمستانی دارند و ایران هم چنین تعطیلاتی را داشت. من خواستار بازیکنانی که در ایران بازی می‌کردند بودم و می‌خواستم آنها را با برگزاری چنین اردویی کنار هم نگه دارم.

وی افزود: اینکه من بخواهم بدانم اشتباه از طرف چه کسی است، همه چیز را به کارشناسان می‌سپارم چون من می‌خواستم بازیکنان را در اردو در کنار هم قرار دهم.

کی‌روش تاکید کرد: قبل از استعفای من تصادفا و یا غیر از آن به برانکو قول داده‌اند که به تیم ملی بیاید! او حسود است و نیم‌نگاهی به موقعیت من دارد و به نوعی از این اتفاق ناامید شده است و این توهین‌ها را به خاطر ناامیدی انجام داده است.

سرمربی تیم ملی در این گفت‌وگو افزود: برانکو نمی‌تواند به خاطر اشتباهش من را سرزنش کند چون این جریان را خودش ساخته و هر کسی تاوان اشتباه خود را پس می‌دهد. من نمی‌دانم او چرا این کارها را انجام می‌دهد؟ اما مطمئنا باید حرفه‌ای‌تر رفتار کند.

 

http://javadpro.tebyan.net/post/57
http://dxbsir.javanblog.ir/rss.xml
http://javadth.birblog.ir/post-351815.html
http://travelinfo.meeblog.ir/post/2
http://dxbsir.blogsky.com/1395/10/24/post-53/
http://dxbsir.roomfa.com/post/22
http://ask.leadr.msu.edu/user/mehrab70
http://dxbsir.roomfa.com/post/21
http://www.dxbsir.loxblog.com/post/213/
http://dxbsir.tinysite.ir/post/best-register-company/
http://javadth.sabablog.com/post/3/
http://travelguide.nikablog.ir/post-151319.html
http://dxbsir.mizbanblog.com/post/314
http://travelinfo.8n8.ir/post/1
http://goergianet.armanblog.ir/

کی‌روش ادامه داد: من با رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیدار و گفت‌وگو کردم و تاج به من گفت برانکو حق ندارد چنین رفتاری با شما داشته باشد و او نمی‌تواند برنامه تیم ملی را تغییر دهد و یا به آن اعتراض کند. حالا اگر فدراسیون قدرت ندارد با برانکو برخورد کند مقصر من نیستم. من چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ هدف من این است که تیم ملی ایران را در راه مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده کنم و آماده‌سازی این تیم بسیار کار سختی است. به خصوص با مشکلات تحریم‌ها هم روبرو هستیم.

سرمربی تیم ملی افزود: خیلی سخت است که تیم را با این شرایط حفظ کنیم و حتی نمی‌توانیم بازی دوستانه انجام دهیم. ما حتی پول برگزاری بازی دوستانه را هم نداریم اما از طرف دیگر وقتی این مشکلات وجود دارد دیگر نیازی به دشمنان بیرونی نیست.

کی‌روش تاکید کرد:‌ ما تیم خوبی داریم و واقعا پیشرفت خوبی داشته‌ایم. 11 بازیکن ایران در اروپا بازی می‌کنند که تا به حال این اتفاق نیفتاده است.4 سال است در رنکینگ جهانی در رده اول هستیم و نه اینکه همیشه بهترین باشیم اما بازیکنانی داریم که به کمک آنها تیم را در صدر گروه قرار داده‌ایم و این کار ما را در آینده سخت خواهد کرد.


چهارشنبه 95 دی 22 , ساعت 4:43 عصر

سروش رفیعی رسما در زمستان پرسپولیسی شد تا پرونده یکی از مهمترین نقل و انتقالات فصل اینگونه بسته شود. با این حال به نظر می‌رسد انتقال سروش به پرسپولیس آنطور که از قبل تصور می‌شد خیلی هم خوشایند همه پرسپولیسی ها نبوده باشد.

هم پستی بودن سروش رفیعی با محسن مسلمان جایگاه ثابت این بازیکن در ترکیب سرخ پوشان را با خطر مواجه کرده و مسلمان نیز روز گذشته نارضایتی خود را از شرایط موجود به صورت غیر مستقیم نشان داد. هرچند باشگاه پرسپولیس و مسلمان تاکید دارند که مشکلی با حضور رفیعی در این تیم ایجاد نشده است اما اقدام هافبک پرسپولیس در فضای مجازی، نگرانی هایی را از این بابت ایجاد کرده است.

حال باید دید که برانکو مستقیما سروش را به جای مسلمان در ترکیب اصلی قرار می‌دهد و مسلمان را از ترکیب خارج می‌کند یا با دست زدن به یکسری جابجایی‌ها در درون زمین، مسلمان را در پست دیگری به بازی خواهد گرفت.  آنچه مسلم است این است که قطعا پرسپولیسی ها سروش رفیعی را برای نشستن روی نیمکت ذخیره های شان نگرفته‌اند.

 

http://www.khande20.com/forum/?p=2&fid=2
http://synaa.ir/rezahn
http://beporsbedoon.com/member.php?2128-mehdi20
http://forum.otedia.com/member.php?action=profile&uid=704
http://ttlink.com/goudarzi2016
http://forum.prestatools.ir/blogs/javadth/79-a.html
http://forum.prestatools.ir/members/javadth.html
http://forum.prestatools.ir/blogs/javadth/80-a.html

به نقل از eremnews، سروش رفیعی بعد از پایان دوران سربازی خود تصمیم گرفت که راهی پرسپولیس شود تا به عنوان خرید بزرگ این تیم در فصل جابه جایی زمستانی انتخاب شود.

رسانه‌های عربی بعد از همگروه شدن پرسپولیس با الهلال عربستان عادت دارند که هر چیزی را که در فوتبال ایران رخ می‌دهد به پرسپولیس و الهلال نسبت دهند.

بعد از ربط دادن دعوای کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ به الهلال این بار نوبت به انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس رسید.

سایت اماراتی ارم نیوز نوشت که پرسپولیس با دو خرید بسیار خوب خود را آماده رویارویی با الهلال عربستان می‌کند. این سایت اماراتی از پیوستن سروش رفیعی بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی به پرسپولیس سخن به میان آورد.

نکته جالب این که این سایت اماراتی در ادامه خبر خود نوشت که پرسپولیس پیش از این هم با ایگور پراهیچ بازیکن نفت تهران به توافق نهایی رسید و او را جذب کرد. این‌ در حالی است که که چنین چیزی درست نیست و پرسپولیس تا الان با مدافع کروات نفت به توافق نرسیده است.


سه شنبه 95 دی 21 , ساعت 1:59 صبح

لوتار ماتیوس از جمله اولین چهره‌های بود که کسب عنوان مرد سال فوتبال را به کریسیتانو رونالدو تبریک گفت.
لحظاتی بعد از آنکه در مراسم امشب در زوریخ، ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها به عنوان چهره برتر برگزیده شد و بالاتر از لیونل مسی و آنتوان گریژمن جای گرفت، در صفحه خود در شبکه‌های مجازی نوشت:
تبریک به کریستیانو به خاطر برنده شدن در جایزه مرد سال فیفا! 2016 چه سال خارق‌العاده‌ای برای شما بود.
سرپرست باشگاه و سرمربی نفت تهران با ارسال نامه هایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان تجدید نظر و واخواهی پرونده محرومیت علی دایی شدند.سرپرست باشگاه و سرمربی نفت تهران با ارسال نامه هایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان تجدید نظر و واخواهی پرونده محرومیت علی دایی شدند.

احکام انضباطی دیدار نفت تهران و سپاهان که در تاریخ سیزدهم دیماه صادر شده و در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده بود،با تاخیری چندین روزه و در آستانه دیدار نفت مقابل استقلال، دیروز به باشگاه ابلاغ شد. در پی ابلاغ این احکام علی دایی با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی خواهان واخواهی حکم محرومیت خود شد.

علی دایی پس از مشورت با وکلای حقوقی که به امور حقوقی فوتبال اشراف ویژه ای دارند.با توجه به قطعی بودن رای و عدم بررسی ادعاها و توضیحاتش پیرامون اتفاقات مربوط به دیدار نفت تهران و سپاهان خواهان تجدید نظرخواهی ویژه و واخواهی حکم در کمیته انضباطی شد.

 

https://adapt.nd.edu/members/3599/profile
http://ttlink.com/iranlinks
http://ttlink.com/bookmark/397e9029-1fdf-44c3-bb9a-628023014f78
https://www.instapaper.com/p/5678496
http://www.crystalspace3d.org/main/User:Armen20
https://www.intensedebate.com/profiles/shinjioyama
http://ask.bidbarg.com/user/georgianet
http://boloke13.com/rss/username:javadth
http://baharfa.com/georgia
http://smart.dke.univie.ac.at/web/georgianet
http://connect.mlive.com/user/iranman/index.html
http://www.isport.com/787621024897
http://zunal.com/profile.php?u=397398
http://linkbun.ch/04lc3

همچنین شهریاری سرپرست باشگاه نفت تهران نیز با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی درخواست کرد تا حکم محرومیت دایی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و در کمیته انضباطی پس از بررسی ادعاها و اظهارات علی دایی حکم صادر شود.سرپرست باشگاه نفت در نامه ارسالی خود به کمیته انضباطی به اشتباهات داوری در دیدار نفت و مقابل سپاهان اشاره کرده و اعلام یک پنالتی اشتباه به نفع سپاهان(طبق گفته بسیاری از کارشناسان داوری) و همچنین اخراج اشتباه توحید غلامی در دقیقه 79 (بنابر تاکید تمامی کارشناسان داوری) اشاره کرده و تاکید داشته با توجه به اشتباهات داوری تاثیرگذار در این بازی حساس و همچین نادیده گرفته شدن هشت پنالتی مسلم نفت در فصل جاری،اخراح نشدن چهار بازیکن حریفان و اعلام یک پنالتی اشتباه به ضرر نفت، مجموعه اشتباهاتی و عواملی بوده که فشار روحی زیادی به علی دایی وارد کرده.

باشگاه نفت در نامه ارسالی تاکید داشته علی دایی یکی دو عضو تیم که در پی فشار عصبی و اشتباهات مکرر داوری تصمیم به خروج از زمین داشته اند را آرام کرده و از آنان خواسته به بازی ادامه دهند و سرمربی نفت هرگز قصد بیرون کشیدن تیمش از زمین را نداشته و جا دارد کمیته انضباطی، توضیحات علی دایی را شنیده و پس از بررسی ادعاهای وی و واخواهی اقدام به صدور حکم کنند.

شهریاری همچنین در این نامه به اجحاف های که در حق تیم با توجه به اشتباهات مکرر داوری و صدور احکام انضباطی و موارد دیگر صورت گرفته خواهان حمایت از بخش خصوصی در فوتبال شد و تاکید کرد تیم نفت با توجه به اینکه از حمایت های تماشاگران برخوردار نبوده و برخلاف بسیاری تیم ها از حمایت های مسئولین شهری و استانی نیز بی بهره است، در برخی مقاطع مورد کم لطفی قرار گرفته و لطمات بسیار زیادی به تیم وارد شده است.

علی دایی نیزتاکید دارد: ادعاهای محکمه پسند و مستندی درباره اینکه قصد بیرون کشیدن تیم از زمین نداشته را دارد که در کمیته انضباطی ارائه خواهد کرد.دایی در نامه خود اشاره ای به این موارد نداشته و تاکید کرده آماده است تا اثبات نماید که به هیج عنوان قصد بیرون کشیدن تیم را نداشته و محرومیتش منصفانه نیست.


   1   2   3   4      >