سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشش را دوست می دارد وناخنْ خشکی را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 95 بهمن 18 , ساعت 2:2 صبح

ایگور کولاکوویچ»‌ یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران به شمار می رفت، فردی که به فدراسیون والیبال قول داده است نتایج عالی تیم ملی در المپیک 2020 توکیو را تضمین خواهد کرد. او  عنوان کرده است که می‌تواند تیم ملی را در آن مسابقات به مرحله نیمه نهایی ببرد!

«ایگور کولاکوویچ» 51 ساله اهل مونته نگرو است که در سال های 2006 تا 2014 میلادی هدایت تیم ملی والیبال صربستان را عهده دار بود و با این تیم به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال 2006 دست یافت. 
کولاکوویچ در رقابت های قهرمانی 2014 جهان با تیم ملی صربستان عملکرد ناامیدکننده ای داشت و در میان 24 تیم شرکت کننده در این رقابت ها، به مقام نهم رسید.
کولاکوویچ در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را به عهده نداشت و لهستان و مونته نگرو نیز به دنبال به خدمت گرفتن این مربی بودند.
این مربی با تیم صربستان در رقابت های قهرمانی اروپا،‌ قهرمانی جهان و لیگ جهانی والیبال صاحب مدال شده است. تیم ملی والیبال صربستان تحت هدایت این سرمربی به بازی های المپیک 2008 پکن و 2012 لندن راه یافت. او با تیم صربستان 12 مدال به دست آورده است.
سرمربى جدید تیم ملى  والیبال ایران برای هدایت تیم ملی، ضمن تحسین پیشرفت والیبال ایران در گفتگویی عنوان کرده بود: هدایت تیم ملی والیبال ایران افتخار بزرگی است که اگر نصیب من شود با توجه به شناختی که از کیفیت والیبال ایران و سطح لیگ آنان دارم، می توانم رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازی های 2020 المپیک توکیو را تضمین کنم.
کولاکوویچ همچنین اظهار کرده بود: چهار سال وقت خوبی است تا هدف های فدراسیون والیبال ایران را تامین کرد. یکی از رازهای موفقیت تیم ملی ایران، حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران و حضور بازیکنان ایران در لیگ های خارجی و همچنین باز بودن درهای والیبال ایران به سوی مربیان خارجی است.
تیم ملی والیبال ایران از سال 2011 روند رشد خود را با خولیو ولاسکو آرژانتینی آغاز کرد و تا سال 2013 این مربی هدایت ملی پوشان ایران را بر عهده داشت تا به درخواست رئیس جمهوری آرژانتین به کشورش بازگشت و سرمربی راه راه پوشان آرژانتینی شد.

http://mahakgroup.rozblog.com/Forum/Catgory/4
http://sadraseir.persianblog.ir/comments/554081/9884823/
http://serat.mihanblog.com/post/comment/1189
http://poorang.rozblog.com/Forum/Catgory/4
http://mronline.rozblog.com/Forum/Post/158
http://forum.fums.ac.ir/index.php?members/bahar25.548/
http://www.m-12.ir/view/post:1206927
http://www.iranianelite.com/members/georgianet-6012/
http://mronline.rozblog.com/Forum/Post/159
http://varoone.ir/Forum/User/armen88
http://mronline.rozblog.com/Forum/Post/160
http://www.m-12.ir/bahar25
http://funsubjects.rozblog.com/Forum/Post/140

سپس اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد که چهارمی لیگ جهانی و ششمی مسابقات قهرمانی جهان از جمله افتخارات این مربی با تیم ملی والیبال ایران در سال 2014 رقم خورد.
پس از آن، در انتخابی بازی های المپیک و همچنین المپیک ریو 2016، رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود.
کولاکوویچ چندى قبل به ایران سفر کرد و مذاکرات خود با فدراسیون را از نزدیک انجام داده بود.
در پی تیرگی روابط  میان مقامات باشگاه رئال مادرید و خاویر تباس رئیس سازمان لالیگا، این باشگاه پیشنهاد تشکیل لیگ اروپایی جدیدی را با حضور بزرگان این قاره مطرح کرد.
سران لالیگا بازی یکشنبه شب سلتا-رئال مادرید را به دلیل وزش بادهای تند و آسیب دیدگی ورزشگاه سلتا به تعویق انداختند که مقامات رئال مادرید این اقدام را صحیح ندانستند.
سران این باشگاه گفته اند چرا لالیگا نمی تواند مشکلی  را که خود را 36 ساعت قبل از شروع مسابقه نشان داده حل و فصل کند.
صحبت از آزارو اذیت و یا توطئه و یا چیزی شبیه به آن نیست ،بلکه بیشتر صحبت درباره ناامیدی از سازمانی است که در چند هفته اخیر درمواجه با موقعیت های متفاوت رفتار درستی نداشته است.
تشکیل یک لیگ اروپایی جدید گام منطقی بعدی برای یک باشگاه است.فقط کافی است باشگاهی طرح را به عمل درآورد.
 به نظر می رسد، رئال قصد دارد مراحل لازم برای ایجاد چنین رقابتی را که  تیم های بزرگ اروپایی به آن دعوت خواهند شد، بررسی کند.باشگاه رئال رقابت های یورو لیگ بسکتبال را الگوی خوبی برای لیگ جدید می داند.
 بارسلونا، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ، یوونتوس، میلان و پاریس سن ژرمن به همراه رئال در لیگ جدید مشارکت خواهند داشت، فقط مسئله این است که آیا یوفا به این پروژه خواهد پیوست یا نه.