سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند حارث بن حوت نزد او آمد و گفت چنین پندارى که من اصحاب جمل را گمراه مى‏دانم ؟ فرمود : ] حارث تو کوتاه‏بینانه نگریستى نه عمیق و زیرکانه ، و سرگردان ماندى . تو حق را نشناخته‏اى تا بدانى اهل حق چه کسانند و نه باطل را تا بدانى پیروان آن چه مردمانند . [ حارث گفت من با سعید بن مالک و عبد اللّه پسر عمر کناره مى‏گیرم فرمود : ] سعید و عبد اللّه بن عمر نه حق را یارى کردند و نه باطل را خوار ساختند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آذر 25 , ساعت 8:8 عصر

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست یک بر صفر مقابل پیکان اظهار داشت: متاسفانه یک بازی خانگی دیگر را واگذار کردیم. واقعیت این است که در این مسابقه شایسته باخت نبودیم چرا که در نیمه اول کاملا از تیم پیکان برتر عمل کردیم.

فرکی ادامه داد: بازیکنان‌مان در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتند اما در نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی و غفلت چند تن از بازیکنان گلی را خوردیم که بازهم تمرکز ما را بر هم ریخت.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان تعویضی تیمش نیز اضافه کرد: تعویض کردن و نکردن من هیچ تأثیری بر روند تیم سایپا نداشت؛ چراکه بازیکنانی که به داخل زمین آمدند هم کیفیت نداشتند و باید بگویم موجودیت این فصل تیم سایپا همین است، اما در مقابل در کادر فنی تیم پیکان، بر روی نیمکت دستش بازتر از ما بود و مهره‌هایی را داشت که می‌توانست در زمان لازم به زمین بیاورد و از آنها بهره ببرد.

سرمربی سایپا در خصوص عملکرد خط حمله تیمش نیز تصریح کرد: من به جای حسن‌زاده مهاجم تیمم بازیکنی را به زمین آورده‌ام، پس حتماً عملکرد او جای سوال دارد و حالا که به اینجای فصل رسیده‌ایم برخلاف اینکه عادت ندارم اسم بازیکنی را بیاورم باید بگویم حسن‌زاده آن بازیکنی که من تصور می‌کردم نیست، هرچند که در خط حمله غلامرضا رضایی و دیگر بازیکنان هم حضور داشتند اما آنها هم نتوانستند آن‌طور که باید در این بازی عمل کنند. با همه این مشکلات بازهم می‌گویم ما شایسته باخت در بازی نبودیم و در نهایت می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را از این بازی خانگی به دست بیاوریم.

 

http://nameberry.com/nametalk/members/105674-abineseir
http://topforum.ir/members/164647/
http://forum.lastsecond.ir/member6442.html
http://forum.bigbangpage.com/member.php?798-armen56
http://forum.bigbangpage.com/showthread.php?132
http://forum.sourcebaran.com/member.php?action=profile&uid=547
http://nameberry.com/nametalk/members/105677-goudarzi2016
http://forum.lastsecond.ir/member6443.html
http://forum.sourcebaran.com/member.php?action=profile&uid=548
http://forum.bigbangpage.com/member.php?800-aminmoin

فرکی در خصوص دیگر مشکلات تیم سایپا نیز افزود: مصدومیت ترابی، شیری، علیقلی و دروازه‌بانمان ما را تا به اینجای فصل اذیت کرده است و مشکلات زیادی را برایمان به وجود آورده، اما آن چیزی که من بیشتر در این چند روز به آن فکر می‌کنم، این است که ما در سایپا برخی از بازیکنان را در اختیار داریم که متأسفانه حتی در سطح لیگ برتر هم نیستند و باید اعتراف کنم دستانمان بر روی نیمکت همان‌طور که دیدید کاملاً خالی است.

سرمربی سایپا در پایان خاطرنشان کرد:‌ در این دیدار هم برای من مسجل شد که شانس تیم ما نسبت به رقبایمان بسیار کمتر است؛ چراکه اصلاً شایسته باخت نبودیم و می‌توانستیم حداقل به نتیجه تساوی دست پیدا کنیم.

علیرضا منصوریان در مورد کلاهی که مقابل تراکتورسازی روی سرش گذاشته بود، عنوان کرد: به ورزشگاه که می‌آمدم به پسرم گفتم یک کلاه به من بده چون هوا سرد است و دقتی روی نوشته آن نداشم. جالب است در رختکن هم هیچ یک از بچه‌ها نوشته آن را به من نگفت. روی کلاه نوشته بود (برای باختن) و من هم دقت نکردم.

وی در مورد اینکه این کلاه‌ها در چهره شما تأثیرگذار است، گفت: آدمی که مو ندارد نمی‌تواند خوش‌تیپ باشد. برای این بازی دنبال این بودم کلاهی پیدا کنم نوشته نداشته باشد.

سرمربی استقلال در مورد دیدار با پرسپولیسی‌ها در هتل گفت: ما با پرسپولیسی‌ها فقط درون زمین رقیب هستیم و بیرون از زمین رفیق. در هتل هم دوستان قدیمی مثل کریم باقری را دیدم و خوشحال شدم البته وقتی محسن مسلمان را می‌بینم ویژه خوشحال می‌شوم.