سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، کریم است و کَرَم را دوست می دارد، خوهای والا را دوست می دارد و خوهای پست را ناخوش می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 95 آذر 17 , ساعت 10:13 عصر

این باشگاه برای بازی روز جمعه در مصاف با پرسپولیس، برای رفاه حال هواداران خراسانی، تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده‌ است.

جواد طاری‌بخش، سخنگوی هیئت‌ مدیره باشگاه پدیده خراسان گفت: برای این دیدار نیز همچون گذشته سعی شده تا با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه، موجبات رفاه حال هواداران فوتبال خراسان را رقم بزنیم.

وی افزود: در همین رابطه، اتوبوس‌هایی برای رفاه حال هواداران عزیز  در نظر گرفته‌شده که از ساعت 12 روز جمعه در 4 نقطه از شهر مشهد قرار می‌گیرند تا از ساعت 12:30 هواداران را به ورزشگاه ثامن برسانند. این اتوبوس‌ها از میدان تختی (سعدآباد)، میدان پارک (پایانه آزادی)، چهارراه مقدم طبرسی و ابتدای شهرک رجایی به سمت ثامن‌الائمه حرکت خواهندکرد و به شکل رایگان هواداران عزیز را به ورزشگاه می‌رسانند.

وی افزود: با توجه به حق قانونی تیم میزبان در نظر داریم تا از 90 درصد حق خود استفاده کنیم و تنها 10 درصد ورزشگاه ثامن به حریف پایتخت‌نشین اختصاص خواهدیافت. امیدواریم در روز جمعه شاهد دیداری زیبا در عین رعایت اخلاق باشیم.
 
برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، جدایی احمد نورالهی، پیشنهاد خارجی محمد انصاری و همین طور وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اهداف پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد. برانکو معتقد است با توجه به قدرت تیم‌های آسیایی، صحبت از قهرمانی در آسیا سخت است.

در ادامه صحبت های سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را می‌خوانید.

* پرسپولیس این روزها بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد و علاوه بر بازی‌های خوب، در نتیجه‌گیری هم موفق است. ابتدا درباره روند خوب پرسپولیس در لیگ شانزدهم صحبت کنید.

 

https://surveynuts.com/surveys/take?id=118240&c=2023795857DVPD
http://www.jcvs.org/jcvsforum/user/profile/2165.page
http://www.acroj.com/forum/user/profile/2823.page
http://ours.baidu.com/forum/member.php?action=profile&uid=672608
http://www.rose-skin.ir/Forum/User/goudarzi2016
https://gitlab.aei.uni-hannover.de/armenruss
http://forums.scrollsoflore.com/member.php?u=97379
https://trello.com/javadxth
https://fishreg.jrc.ec.europa.eu/gitlab/u/goudarzi2016
https://gitlab.lrde.epita.fr/goudarzi2016
https://gratipay.com/~javadtah/
https://git.ispconfig.org/u/goudarzi2016
http://www.scrapbookgraphics.com/forum/member.php?37207-bulgraia
https://11406.typeform.com/to/mlX5Ec
http://my.fool.com/profile/armenbulgaria/activity.aspx

از این بابت واقعا خوشحالم زیرا مهم‌ترین مسئله برای ما هواداران هستند. خوشحالیم از اینکه می‌توانیم هواداران را با بردهایمان و البته انجام بازی‌های زیبا شاد کنیم. آن‌ها انتظارات زیادی از ما دارند و دوست دارند در همه بازی‌ها ببریم اما ما تلاش می‌کنیم نتیجه‌ای بهتر از بردن بگیریم. این وظیفه من و بازیکنان است که بهترین عملکرد را در بازی‌ها داشته باشیم تا علاوه بر انجام بازی زیبا، نتیجه بگیریم. ما مدام تلاش می‌کنیم تا به عملکرد خوب‌مان ادامه بدهیم اما نباید فراموش کنیم، کاری که ما انجام می‌دهیم بازی فوتبال است و گاهی افول هم در کسب نتایج رخ می‌دهد. باید قبول کنیم پرسپولیس امسال خوب بسته شده و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. طبیعتا با این بازیکنان خوب انتظار ما پیروزی در بازی‌هاست اما همان طور که گفتم شاید در بعضی از بازی‌ها بازنده باشیم با این حال در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم بیش از یک سال است که فقط یک بار بازنده بوده‌ایم. این هم ثمره تلاش مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان است.

* پرسپولیس روز جمعه باید در مشهد به مصاف پدیده برود نظرتان درباره این دیدار چیست؟

فکر می‌کنم بازی سختی پیش‌روی ماست. پدیده تیم قدرتمندی است که توانسته مقابل تراکتورسازی تبریز به تساوی برسد. پیش از این هم بارها در دیدار مقابل پرسپولیس بازی را سخت کرده و امتیاز گرفته است. قاعدتا بازی برای ما سخت خواهد بود اما با توجه به پتانسیل بازیکنانی که در اختیار داریم در این دیدار به دنبال پیروزی خواهیم بود.

* چند ماه دیگر پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان آسیایی‌اش برود. برای اینکه این تیم روند خوبش در لیگ را در پرسپولیس هم ادامه دهد، آیا قرار است تیم را تقویت کنید؟

بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا برای ما یک انگیزه و افتخار محسوب می‌شود. این قشنگ‌ترین بخش یک فوتبال است که شما این فرصت را دارید که در این مسابقه‌ها حضور داشته باشید. اما اهداف ما بزرگ‌تر از این مسائل است. ما نیم فصل را پیش رو داریم و در این مقطع سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم. اما در حال حاضر آن چیزی که قطعی است، این که احمد نوراللهی از جمع ما جدا شده و به سربازی می‌رود اما نمی‌دانیم که وضعیت امید عالیشاه چه خواهد شد. به هر حال در حال حاضر کادر بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم که متشکل از جوانان و باتجربه‌ها هستند به طوری که از نظر کیفیت، آماده بازی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. اما طبیعتا باز هم تیم را تقویت می‌کنیم تا با قدرت بیشتری در مسابقه‌ها شرکت کنیم.

* طی روزهای اخیر پیشنهادی از یک باشگاه چینی برای جذب محمد انصاری رسیده است. به طور قطع اگر تیمتان در آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشد، احتمالا پیشنهادات بیشتری برای بازیکنان پرسپولیس از باشگاه‌های خارجی خواهد رسید. می‌خواهیم نظر شما را درباره این موضوع بدانیم.

این یک اتفاق بسیار خوب است زیرا نشان می‌دهد کیفیت بازیکنان ما بالاست. مطمئنا در لیگ قهرمانان آسیا پیشنهادات بیشتر خواهد شد. قطعا لیگ قهرمانان آسیا ویترینی برای بازیکنان خواهد بود اما همین موضوع خطری بالقوه برای باشگاه محسوب می‌شود زیرا باشگاه‌های خارجی بازیکنان خوب ما را جذب می‌کنند. شاید همان موقع خللی در کار بازیکنان هم ایجاد شود زیرا پیشنهادات خارجی استرس بازیکنان را بیشتر می کند. به خاطر همین موضوع است که می‌گویم این یک خطر بالقوه برای باشگاه خواهد بود. به طور مثال همین الان که پیشنهادی از یک باشگاه چینی به محمد انصاری رسیده است، چگونه می‌توانم بگویم که نباید به آن باشگاه بروی. من باید به خاطر هواداران و تیم مقابل این پیشنهاد بایستم. می‌فهمم که این یک شانس و فرصت بزرگ برای انصاری محسوب می‌شود اما در حال حاضر به طور قطع نمی‌توانم با جدایی محمد انصاری موافقت کنم زیرا مسائل دیگری مطرح است. درست است که جدایی‌ محمد انصاری از تیم علاوه بر منافع خودش، منافع باشگاه را هم تامین می‌کند اما باید به منافع تیم هم فکر کنیم.