سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر اساس حق رفتار کند، خلق به سوی او روی خواهند آورد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 مرداد 13 , ساعت 6:27 عصر

مشعل المپیک روز چهارشنبه سوم اوت از طریق یک قایق به ریو خواهد رسید. هفت قایقران مدال آور برزیلی این مشعل را حمل خواهند کرد و آن را برای برگزاری مراسم افتاحیه المپیک 2016 به ورزشگاه ماراکانا خواهند برد.

قایقرانی برای برزیلی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و رشته ای است که آنها بیشترین مدال های المپیکی خود را در این رشته برده اند.

بر پایه گزارش سایت مسابقات، «تورین گرائل»، قایقران افسانه ای برزیل، یکی از کسانی است که میان این هفت نفر به چشم می خورد. وی پنج مدال برنده شده است.

مشعل المپیک سفری 20 هزار کیلومتری داشته است.

در فاصله سه روز مانده به آغاز بازِ‌های المپیک ریو یک دوچرخه‌سوار کره جنوبی در حالی که در خیابان‌های ریو مشغول تمرین بود، تصاف کرد. البته این دوچرخه‌سوار آسیب جدی ندیده و به بیمارستان منتقل نشده است.

این در حالی است که خبرها حاکی از آن است که خیابان‌های ریو شلوغ‌تر از پیش شده و با باز شدن لاین‌های المپیک ترافیک در ریو افزایش یافته است.

البته برگزار کنندگان المپیک اطمینان داده است که این مشکل به زودی برطرف می‌شود.

یورو اسپورت نوشت: بازی های المپیک ریو از اواخر هفته جاری شروع می‌شود در آستانه شروع این رقابت ها از طرف تیم اعزامی آمریکا، مایکل فلپس به عنوان پرچمدار کاروان اعزامی این کشور انتخاب شد.

فلپس با کسب 18 طلا در بازی های المپیک پرافتخارترین ورزشکار تاریخ این رقابت ها است.

آس نوشت: بایرن مونیخ و رئال‌ مادرید بامداد فردا (پنجشنبه) در دیدار دوستانه‌ای در آمریکا به مصاف هم می‌روند.

 

https://fs24.formsite.com/javadth/form2/index.html
https://fs24.formsite.com/javadth/form3/index.html
https://fs24.formsite.com/javadth/form4/index.html
https://fs24.formsite.com/javadth/form5/index.html
https://fs24.formsite.com/javadth/form6/index.html
https://fs24.formsite.com/javadth/form7/index.html
https://www.cognitoforms.com/Tahoo/تورقشم
https://www.cognitoforms.com/Tahoo/تورکیش
https://form.jotform.me/62152546700449
https://form.jotform.me/62153037870453
https://form.jotform.me/62152252716450
https://form.jotform.me/62153797337464
https://form.jotform.me/62153223477453

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی خاصی است چون خاطر خوشی از رئال‌ مادرید دارم. مشتاق دیدن بازیکنانی هستم که دو سال با آنها کار کردم. این بازی دوستانه است. آخرین بازی‌مان در تور آمریکا است که امیدوارم بازی به نفع‌مان پیش برود. تجربه جدیدی برایم در تقابل با مادرید است.

سرمربی بایرن مونیخ درباره اردوی پیش فصل در آمریکا اظهار کرد: تور خوبی بود و به خوبی برنامه‌ریزی شده بود. از حمایت هواداران زیادی برخوردار بودیم. هنوز نتوانستیم همه بازیکنان را همراه داشته باشیم اما آنهایی که بودند، بهتر شدند. می‌خواهیم تور را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. تیم بزرگی داریم.

آنچلوتی در مورد زین الدین زیدان نیز گفت: زیدان قبلا در رئال‌ مادرید دستیارم بود. سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، جام قهرمانی را بالای سر برد. برایش بهترین‌ها را آرزو دارم. زمانی که دستیارم بود، خیلی باهم صحبت می کردیم. زیدان باتجربه است و بازیکن بزرگ و ارزشمندی هم بود.

سرمربی ایتالیایی درباره شباهتش با زیدان اضافه‌ کرد: هر کسی هدف، شخصیت و روش خاص خودش را دارد. یک تیم تنها متعلق به سرمربی نیست به باشگاه تعلق دارد. مادرید، مادرید و بایرن، بایرن است. باشگاه مهم‌تر از سرمربی است.

آنچلوتی در رابطه با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: دوست دارم به فینال برسم. به پپ گواردیولا گفتم باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که فینال را برای یک دیگر تجربه کنیم. از همه مهمتر، رسیدن بایرن به فینال است.

سرمربی پیشین رئال‌ مادرید درباره تیم کنونی‌اش گفت: بایرن مونیخ تیم برتری است. تاریخ این باشگاه همچون رئال‌ مادرید، بارسلونا، یوونتوس و میلان است. هیجان و اشتیاق زیادی برای هدایت این تیم دارم. بایرن تیمی جدید و فرهنگی جدید است. لیگ و زبان جدیدی را تجربه می‌کنم اما  آن مرا را جوان نگه می دارد.

آنچلوتی که معتقد است پپ گواردیولا تحول عظیمی در بایرن مونیخ ایجاد نکرده است، در این خصوص هم اظهار کرد: سرمربی اسپانیایی کار بزرگی را انجام داد. امیدوارم بازیکنان آن را فراموش نکنند. از این پس می‌خواهم ایده خود را در تیم به کار بگیرم و به بازیکنانم انتقال دهم اما امیدوارم همه خاطره خوبی از گواردیولا در ذهن داشته باشم چون کار بزرگی در این تیم انجام داد.