سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 دی 26 , ساعت 1:0 صبح

موستافی در این فصل هر وقت برای آرسنال به میدان رفته است، این تیم شکست نخورده است.

آرسنال در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس موفق شد سوانزی را با نتیجه سنگین 4-0 شکست دهد تا به رده سوم جدول صعود کند. در این بازی موستافی در ترکیب آرسنال حضور داشت و 90 دقیقه برای تیم ونگر بازی کرد و البته رکورد فوق العاده اش را تداوم بخشید.

او که در تابستان از والنسیا به آرسنال پیوست، در این فصل 20 بازی برای آرسنال انجام داده است، که در هیچ یک از این 20 بازی توپچی ها شکست نخورده اند. در زمان حضور موستافی در ترکیب آرسنال، یعنی در این 20 بازی، این تیم 19 گل خورده است و موفق به ثبت شش کلین شیت شده است.

او در این فصل سهمی بزرگ در رکورد شکست ناپذیری آرسنال داشت. مدافع آلمانی آرسنال در دیدار مقابل اورتون و منچسترسیتی که به شکست توپچی ها منجر شد، غایب بود. او به دلیل مصدومیت همسترینگ، این دو بازی را از دست داده بود.

 العین حریف ذوب آهن ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته چهاردهم لیگ فوتبال امارات مقابل قعرنشین این لیگ متوقف شد.
 
در این دیدار عمر عبدالرحمن در دقیقه 11 برای العین گل زد و نوویلو در دقیقه 71 گلزن بنی یاس بود.
 
العین با این تساوی 31 امتیازی شد و در رده دوم قرار دارد و بنی یاس هم قعرنشین است.

 

http://armeniastudy.mihanblog.com/post/comment/49
http://daneshjoezam.mihanblog.com/post/comment/2
http://forum.alfaee.com/member.php?action=profile&uid=3439
http://forum.fanamuz.com/member.php?387-babakkarami
http://forum.farhan-co.ir/member.php?717-modiran
http://mba4u.mihanblog.com/post/comment/305
http://oujtravel.mihanblog.com/post/comment/1457
http://oujtravel.mihanblog.com/post/comment/1461
http://safar-nameh.mihanblog.com/post/comment/36
http://turdonya.mihanblog.com/post/3
http://vmpdirfans.rozblog.com/Forum/Post/19
http://www.farmersforum.ir/members/tabrizfarmer.html#vmessage55
http://www.nasimsahar.ir/Forum/Post/277

 

توپچی ها ساعتی پیش موفق شدند با 4 گل از سد سوانسی گذر کرده و به اوضاع خود در جدول بهبود بخشند.
 
ونگر کفت: "بازی در تیمه اول بسیار فیزیکی دنبال شد و به همین دلیل ما تحت فشار زیادی از سوی سوانسی قرار گرفتیم. آنها موفق شدند از لحاظ فیزیکی در 45 دقیقه اول بر توپ و میدان مسلط باشند و کار را برای ما دشوار کنند.
 
سوانسی تیم بسیار سازمان یافته ای نشان داد و به عنوان یک گروه واحد و یکدست نمایش خوبی داشتند. در اوایل بازی ما توپ های بسیاری به خاطر سیستم بازی حریف از دست دادیم.
 
اما در نیمه دوم، ما توانستیم شانس های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. قدرت انتقال و دقت پاس ما بسیار خوب بود و اگرچه شاید شانس نیز در به ثمر رسیدن گلهای ما دخیل بود، اما تیم ما نیز موفق به خلق موقعیت روی دروازه حریف شد".

علیرضا اسدی درباره مناقشه میان کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: اختلافی بین کی روش و برانکو نمی بینم اگر هست آن را شفاف اعلام کنید تا مردم از آن مطلع شوند.
 
وی درباره اینکه کی روش گفته است اگر تیم ملی نتواند نتایج مناسبی کسب کند، مقصر فدراسیون است گفت: در این باره صحبتی ندارم.قرار بر این است که مسئول هر ساختاری درباره موضوعاتش صحبت کند فدراسیون فوتبال مسئول دارد،من چیزی که در حیطه وظایفم نباشد سعی می کنم درباره آن صحبتی نکنم ضمن این که آنچه دراین بازه زمانی من را ناراحت می کند تفرقه است.
 
اسدی خاطرنشان کرد:مساله ای که من را ناراحت می کند تفرقه اندازی است.هنر این است که بتوانیم وحدت ایجاد کنیم.بهتر است تمام اعضا جمع شوند و کارهای شایان توجهی برای پیشرفت فوتبال کشورمان انجام دهند تا مردم کشور ما شاد شوند.